Looking back...


Jag har tänkt lite på det där jag skrev förut idag, det där med att kunna gå tillbaka och läsa om, hur jag mådde och hur jag hade det förut, för ett år sedan ungefär.
Exakt den här helgen för ett år sedan så avslutades ett jättejobbigt kapitel i mitt liv, en otroligt jobbig relation som gjorde mig otroligt självdestruktiv.
Jag har nog aldrig mått så dåligt som under januari till slutet av juni som jag gjorde då, 2007. Jag vet att jag tänkte flera gånger under den tiden "någon gång kommer det att vara över och jag kommer att vara stark och stolt när den dagen kommer". Och nu sitter jag här, ett år senare och har ett underbart liv med mycket att se fram emot. Det som ligger närmast på agendan är ju att jag och Niclas ska hitta en lägenhet tillsammans! Vi har redan tittat på en, men timingen var värdelös, precis innan vi skulle åka på semester och vi kände inte för att ge oss in i nåt när vi precis skulle åka till USA, men nu tar vi nya tag och ska kolla på en ny redan nästa måndag, den 21/7!! :-)

Jag har öven suttit och tittat på gamla foton i datorn. Ojoj va kul det är! Ska jag bjuda på några tro?


Tindra och jag, hösten -06


Vimmelbild från O'learys hösten -05


Jessan och jag, sommaren -07


Jag och syster, hösten -05


Niclas och jag, hösten -07

Niclas, jag och Tindra, vintern -08


Min 30-årstårta!


Jag i New York för ca 1 1/2 vecka sedan.


Det som jag JÄMT tänker på när jag tittar på kort som är äldre än januari 07 är att jag saknar mitt LÅNGA HÅR!!!!!
ÅÅÅh vad jag ska spara ut det igen!!!

NU ska jag kolla om jag har någon hostmedicin i nåt skåp så jag kanske kan somna inatt, annars blir det jobbigt...

Kommentarer
Postat av: Nico

Hoppas du har rätt i det att man kommer vidare....

krya på dig lill-jonsson

KRAM

2008-07-13 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0