Lite bilder..


NU är jag hemma och nu kommer jag att vara hemma läääänge tills nästa semester. Det känns skönt men samtidigt lite trist.
Nu i veckan har jag alltså varit med Niclas och hans familj i deras sommarstuga och bara njutit. Jag brukar ha svårt att slappna av, jag vill gärna ha något att göra och blir lätt rastlös, men dessa 4 dagar har verkligen varit underbara. Det är så himla fint där ute och jag längtar till nästa gång jag får möjlighet att åka dit igen! Här kommer några bilder från de senaste dagarna:


I denna lilla fiskeby har Niclas familj sommarstuga!


Här åker vi båt, det är Mark som är kapten!


Vi åkte till en liten strand där vi var helt själva - helt underbart var det!


Tindra badade! Självmant!!!! :-)


Detta var dasset - eller "Rosamunda" som det kallas! Väldigt fint med havet i bakgrunden! :-)



Världens bästa!


Jag på den lilla stranden vid huset. Tindra smaskar på lite vass...


Solen glittrar i vattnet nedanför huset...


Trött Tindris.


Solnedgång från altanen.


Suddig bild från en guppig båt!


Tindra poserar vant...


...och igen...


..och igen, lite motvilligt dock!


OK, sista gången...


Och så jag då, igår innan solen gick ner...


Jag har haft det såååå bra, och är lite avis på Niclas som fortfarande är kvar, men han kommer snart hem igen!
Imorgon är det lördag och då blir det FEST!! Jag ser fram emot en skön lördagsfylla med Jessica, det var länge sedan nu!

NU ska jag borsta tänderna!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0