*L*E*D*I*G*

Det känns som att jag har jobbat i en evighet och att jag inte ens har varit på semester. Så trött är jag.
Inatt hände en sak som var lite obehaglig, och det är andra gången det händer nu sedan jag kom hem. Först i fredags när jag la mig för att sova någon timme innan jobbet. Jag somnade och när jag vaknade hade jag ingen aning om vart jag var någonstans. Jag kommer ihåg att jag tänkte att sovrummet var väldigt likt mitt sovrum och att tavlorna i köket var riktigt lika dom jag har. Grejen var ju att det VAR mitt sovrum och mina tavlor, men jag hade ingen aning om vart jag befann mig. Samma sak hände inatt. Det kändes som att jag sov i min säng och att jag var hemma, men ändå tycktes det verka så otänktbart! Och när jag tittade på väckarklockan som visade 04:47 så hade jag ingen aning om vad det var för siffror över huvudtaget. Det var en mycket obehaglig känsla.

Hur som helst, idag är jag ledig och hur sliten som helst. Jag har nyss varit ute med Tindra en liten kortis och även slängt i lite tvätt. Jag har tvättstuga mellan 11-15. Typiskt när det är så fint väder...

Planen idag är att tvätta, städa undan lite, gå in till stan och köpa schampo, balsam och en flaska vin eller två. :-)

IKVÄLL kommer Niclas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0