I love you SATC! Always have, always will!


Ja vad ska jag säga? Filmen var precis vad jag hade hoppats på!
Snygga tjejer i snygga kläder, snygga killar utan kläder, skratt, tårar, bra musik och så klart - ett happy ending!

Jag och Anna satt på "Tant Anki" och fikade innan filmen och pratade om alla som om dom vore våra kompisar. Det är otroligt hur en serie (och film) kan påverka en så mycket. SATC har funnits så länge och jag har sett alla avsnitt flera gånger i olika perioder av mitt liv och det finns kommentarer från serien som är så klockrena! Jag längtar tills filmen kommer ut på DVD, då ska jag köpa den!!

Planen idag är att dricka en kopp starkt kaffe, gå ut på en halvlång promis med Tindra innan det blir för varmt för henne, och sen, vänta på att Jessica vaknar så att vi kan bestämma vilken strand vi ska åka till idag! :-)


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, klockrent! Samma situation här: vi var 6 tjejer som gick, och när vi åt middag innan diskuterade vilka karaktärer vi gillade bäst. Och under filmen beställde vi in Cosmopolitan...:)



Och jag älskade filmen!

2008-07-30 @ 11:10:47
URL: http://wellingtoncalling.osterhult.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0