Host host...


Usch va less jag är nu. Har knappt sovit nåt alls, jag har jätteont i halsen och hostar som en gammal häxa.Just nu är höger näsborre helt igentäppt, men det rinner ändå massa snor ur den. Fräääsht! Det är såå tröttsamt. Jag var hemma från jobbet igår och även idag, jag har i och för sig ingen feber just nu, men har ingen ork att jobba när jag knappt orkar sitta upprätt i soffan liksom.

En kul grej med att ha en blogg - eller dagbok - är att kunna gå tillbaka ett år eller så och läsa om en annan period i sitt liv. Och det som är ganska intressant just nu är att jag var sjuk exakt samma helg förra året också! Vad är oddsen?

NU ska jag leta efter en nåt bra att kika på på tv'n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0