Hemma igen.


Jag citerar mig själv:

"Jag tar GIVETVIS med mig kameran!!"

Givetvis tog jag med mig den och givetvis blev den kvar i bilen när vi gick in.... Så, det blev inga bilder idag, kanske imorgon då vi provar "rally-lydnad".
Hur som helst, det var jätteroligt att prova agility, Tindra verkade också tycka det, men nu är hon huuuur trött som helst! :-)
Hon var trött på slutet där uppe också, för när vi hade provat på alla stationer så skulle vi få gå banan en och en och när det var våran tur så ville Tindra inte ens ha godisen på slutet - haha!

Jag är också lite trött nu känner jag, vi tog en promis runt Sidsjön innan kursen började och sen höll vi på i 1 1/2 timme och nu har jag ätit lite middag bestående av korv med ketchup, senap och gurkmajo. Inget bröd av någon anledning. Jag var inte sugen på det helt enkelt.

NU ska jag lägga mig i soffan en stund, blir nog kvar där resten av kvällen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0