Hello semester!


Japp, jag har semester den här veckan, men bara en vecka. Ganska skönt att ta ut 2 semesterdagar och vips så blir det en hel veckas ledighet! :-)

Puh vilken natt jag har haft. Jag gick och la mig runt tolv, vid halv två var jag uppe och värmde lite mjölk och vid halv tre gick jag upp och tog hostmedicin. Jag hostade så att tårarna rann. Resultatet av det blev att i morse när jag vaknade av att mamma ringde och väckte mig, var att jag inte fick fram ett ord. Min röst var helt väck! Nu verkar den vara tillbaka!

Imorse vägde jag mig för första gången på länge. Det skulle jag inte ha gjort. Fy vilken dålig start på dagen det blev!! Jag visste att jag hade gått upp i vikt, sånt märker man ju på kläderna, men att det var så pass mycket som det var hade jag inte trott. Eller jo, det hade jag nog, men jag har förnekat det.
Så nu jäklar blir det skärpning! Man måste ju inte svulla varje dag bara för att det är sommar och semester!! USCH vilken måndagsångest jag fick nu!!! Hade jag inte varit småsjuk fortfarande så hade jag gått ut på värsta powerwalken, men jag känner att jag inte riktigt har energi för det nu. Min energi idag ska gå till Tindra på agility!

Nu ska jag äta lite frulle (kaffe, ett ägg och lite rökta kalkonskivor) och sen ska jag gå ut med Tindris!
Ha en bra dag, jag återkommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0