Hej och hå...


För 1500 spänn klämde man på Tindra, tittade henne i halsen, tog lite blodprov och konstaterade att hon nog allt var lite svullen i halsen och nog skulle behöva en penicillinkur. Såå roligt!
Vissa av blodprovena fick jag svar på redan idag, och det var inga konstigheter, och vissa skulle jag få svar på imorgon. Det är säkert det inget fel på henne, utan hon går nog bara igenom en "fas" plus en liten förkylning eller nåt, men det är så jobbigt att se sin lilla vovve vara hängig och inte äta så mycket...

Guacamolen blev jättegod och uppskaddad! Det ska jag göra fler gånger! Middagen däremot blev inte så prioriterad, jag var ganska trött och off, men jag bakade kakan, som INTE blev så lyckad (alldeles för stark chokladsmak) och kycklingen fick bli matlådor. Istället tog vi med oss lill-Tindris på stan och åt en pastasallad på Coffee Houses uteservering! Mycket mysigt!

Nu ska jag ta en dusch och sen blir det lite tv-tittande innan sängen!
Goood naaatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0