Fyy..


Idag ska jag hålla mig borta från speglar. Jag kände knappt igen mig själv när jag klev upp i morse. Alldeles pluffsig och svullen var jag, och såg allmänt risig ut. Jag antar att min insida speglar av sig på min utsida idag.Jag känner mig uppsvälld i halsen och trött och lite ledsen till och med. Jag vill att Tindra ska må bra, jag vill inte att hon ska vara som hon är just nu - trött, hängig och loj. Jag tyckte för en kort stund igår att hon verkade mycket piggare, vilket hon nog var också, men idag bara ligger hon och vilar igen. Lill-hjärtat mitt, vad jag önskar att hon bara kunde berätta för mig vad som är fel.

Nu ska jag ta och klä på mig och ta en promenad med henne, och sen ska vi leka "äta-mat-leken". Hon äter om man blandar i leverpastej och om man låtsas att maten är godis. Men heller det än att hon inte äter alls liksom.

Ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0