En oskriven regel:


När man är hemma från jobbet och är sjuk så "får" man ju inte liksom vara ute och ränna på stan eller så, vilket är helt förståeligt, för har man ork att göra det så borde man ha ork att jobba.
Däremot "tillåts" små promenader med hunden, för Tindra måste ju faktiskt ut.
Just nu känner jag att jag måste ut. Jag är less på att ligga inne och snora i min soffa och jag är extremt sugen på Cola, så jag tror fan att jag ska ta och smyga mig bort till Hemköp och införskaffa lite nödvändiga saker som till exempel just Cola.

Men först - mirakelkur nummer ett: en dusch!

Kommentarer
Postat av: Rydan

Krya på dig! Snoris:-)

2008-07-13 @ 16:06:19
Postat av: Pia

Klart man får gå ut med vovven ;)

Dessutom säg ju cola vara bra när man har magsjuk så varför inte när man är förkyld liksom :P

Krya på dej iaf.

kramar

2008-07-13 @ 16:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0