Dåligt av mig...


Jag som tänkte uppdatera så bra idag, men jag orkade inte! :-)
Men, jag kan ju säga så här, resan var grymt bra, och jag längtar redan till nästa gång!!! Bilder kommer jag att lägga in lite då och då, måste ju även ha Niclas godkännande! ;-)

Jag har haft en helt ok dag idag, sov till 12:30 ungefär och sen gick jag in till stan och införskaffade lite frukost! En liten bikini från HM fick också följa med hem! Den andra bikinin från HM på 3 dagar! En från N.Y och en från Sundsvall! Det var dessutom rea på båda! Sånt gillar jag! :-)

Imorgon är min favvodag på hela veckan! JAG FÅR HEM MIN LILLA TINDRA!!!!!! Gud vad jag har saknat henne!!!!!!!! Hoppas hon inte är sur på mig för att jag lämnade henne i 2 1/2 vecka, hihi! Hon var ju faktiskt deprimerad de 3-4 första dagarna...lill-fisen min!

NU ska jag jobba vidare!
Seee yaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0