Blommor och tanter.


Alla som kommer in till mitt jobb idag (mest tanter) klagar på hur varmt det är ute.  Det är ok dom 2-3 första gångerna, men just nu har jag väldig svårt för det. Jag biter ihop och säger mest ingenting i stället. Ler så där "äkta" ni vet.
Men som sagt, jag har ju haft en massa fina dagar, så jag försöker att inte vara bitter.

Alldeles nyss kom det in en man med en bukett blommor, och för en sekund trodde jag att dom var till mig, men icke! Haha! Dom var till en annan tjej som jobbar här, kul för henne, det är ju alltid kul att bli överraskad med blommor så där när man minst anar det (och NEJ detta är INGEN pik till Niclas!!).
Vi var ute och åt middag igår, det var trevligt att sitta ute på en servering en sån skön sommarkväll. Sen var väl maten och servicen så där, men det var ändå trevligt! :-)

NU ska jag kolla in lite höstkläder på HM tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0