Aj aj, mina fötter!!


Oj vad jag har dansat!!! Mina fötter bränner så in i helskotta!!!
Efter en mycket trevlig kväll är jag nu hemma och har precis halsat en halvliter vatten! :-) Bröllopet i kyrkan var så fint, brudparet var så fina och alla gästerna också! Detta var det första bröllop jag har varit på, där jag kände brudparet, eller i alla fall brudgummen.
Efter kyrkan så åkte jag och Jessica hem till mig och drack lite bubbel och fixade i ordning presenten till kvällen, och sen gick vi in till stan och mötte upp ett gäng på Invito där vi åt middag. Restaurangen var jättefräsch, men jag var inte så där jätte-imponerad över maten egentligen. Det var gott men inte "wow" liksom. Dessutom var det så otroligt varmt där, jag höll verkligen på att flyta bort!! Hur som helst, efter middagen åkte vi upp till bröllopsfesten och där var vi till 01 ungefär och sen åkte vi in till Oscar och där dansade vi mest hela tiden - därav mina onda fötter!!  Det bränns verkligen när jag går barfota nu här hemma i lägenheten!

Mitt största misstag som jag gjorde ikväll - även mitt ENDA misstag - var att inte dricka vatten. Jag har svettats som en gris och inte druckit en droppe vatten. Det är lite därför jag sitter uppe nu, jag pinar i mig vatten så att jag inte ska ha jordens huvudvärk imorgon. Nu har jag druckit en liter. Det är bra. Jag ska även ta en Resorb innan jag lägger mig.

Niclas och Tindra är inte hemma, Niclas tog med henne ner till stugan idag och dom kommer hem på måndagmorgon, men jag hoppas på imorgonkväll! :-)

Nu ska jag eventuellt dricka en halvliter till, sen ta den där Resorben, sen kissa, sen tvätta av mig sminket och borsta tänderna och sen lägga mig.
Imorgon ska jag sola! Godnatt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0