Vart finns min energi? Ho-hoo?


Jag tycker att jag äter bra, dom senaste nätterna har jag sovit ganska bra, jag har varit utomhus och fått frisk luft, jag dricker mycket vatten, men ändå mår jag som en urvriden disktrasa. Helt slapp och utan nån energi.
Jag har gjort en deal med mig själv och det är att i januari månad inte ha NÅGON frånvaro alls på jobbet (annars är det lätt att gå hem när man har mensvärk som jag har haft dom senaste månaderna).
Igår var det tungt. Det var hur lugnt som helst, och jag hade inte mkt att göra alls, jag hade lätt kunnat gått hem utan att sätta nån i sticket.Jag mådde ju dessutom inte så bra heller, men jag härdade ut. Det känns som att det kommer att bli en sån kväll idag igen. Jag har ingen ork!!!
Jag har verkligen ingen ork. Men - jag är ju inte sjuk. Så länge jag inte har feber eller kräks så ska jag ju jobba. Men vad gör man när ovanstående inte hjälpter? Kanske håller jag på att bli sjuk, det vore ju inte så konstigt i dessa tider, men jag VILL inte!!!

Aahh....nu måste jag hälla i mig en kopp te, åka till mamma med Tindra och sen J*O*B*B*A!!! Sista natten, sen ledig 2 dagar....Behöver jag säga att jag längtar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0