Tvättovic

Som jag skrev tidigare - 6 maskiner. Nu håller det sista på att torka. Det ska bli så skönt att lägga sig i en nybäddad säng ikväll!

Jag har inte hunnit med mkt annat idag. Jag gick in en snabb sväng till stan för att säga hej då till Anna som åker tillbaka till Hbg idag, hon och Jessica skulle fika, men jag kände mig så pass hängig just då att jag inte orkade. Jag lyckades dock smita in på Bolla och köpa Bacardin till brorsan som faktiskt var det viktigaste jag skulle göra idag eftersom jag kommer att jobba dagpass imorgon och på lördag och då inte ha någon möjlighet att gå på stan. Ner i Bolla-påsen slank också en flaska Gato Negro - mitt nya billiga favvo-vin. Jag gillar ju inte ens rött vin, men detta är riktgt gott! Ska ta ett litet glas ikväll tänkte jag.

Middagen står på spisen, jag är riktigt impad av mig själv som orkade ställa mig och laga mat, det blir i och för sig inte nåt avancerat, bara en kyckling-lök-svamp-kokosmjölk-currypasta-variant med ris till. Jag ska till och med göra en matlåda! :-)

Nu ska jag plocka undan lite diiiiisk, jaaaa va kul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0