"Svacka" is my middle-name..


Japp, har haft en liten svacka i helgen, jag orkar inte gå in på vad det har handlat om direkt mer än att jag är van, det har hänt förut och det kommer att hända igen. Skillnaden nu från alla andra gånger är att jag har en grymt underbar människa i mitt liv som är så otroligt smart och förstående (även fast han ibland ser ut som ett frågetecken när jag helt utan förvarning brister ut i gråt) och som låter mig vara den jag är, och genom kärlek och kloka ord från Dig så är jag redan på väg ut ur svackan! Du är bäst Niclas! ♥

Jag tror att jag har läst 2-3 olika bloggar dom senaste dagarna där tjejen i fråga har skrivit om mens, och bara därför ska jag också göra det nu, men jag ska fatta mig kort. Jag hatar min mens. Jag får så ont i magen och jag blir en helt annan människa. Kanske inte helt annan, men om jag säger så här: mina dåliga sidor blir ÄNNU sämre. Jag sätter punkt där.

Idag är det måndag, och nu ska jag gå ut på dagens första promenad med Tindra. Jag har nyss druckit en liten kopp kaffe, tar frullen när jag kommer hem! :-)

J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0