Semester!!


Haha, jag har semester idag och imorgon! Åh va jag ska njuta!!
Dagens första njutning var en grymt skön promenad i skogen med Tindra, vädret är underbart idag, några minusgrader och sol.
Dagens andra njutning kommer i form av en härligt frukost bestående av gårdagens fruktsallad som jag äter med vaniljyougrt och Crunch. Jättegott!!
Dagens tredje njutning kommer senare då jag ska gå på stan - själv - och eventuellt shoppa lite. Jag ska köpa mig en Latte och gå och smutta på, jag saknar min kaffebryggare när jag är här! Pulverkaffe - eller vad det heter - är liksom inte lika gott. När jag är på stan ska Niclas tvätta och vara hundvakt, mycket gulligt av honom! :-)
Sen kommer det säkert njutning i andra former också, dock inget jag tänker dokumentera här ;-)

Nu ska jag ta och piffa till mig lite, dricka lite te och diska undan - "like a good woman should", hehe...

Puss!
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0