Pissväder!!!


Regn i januari? Ja om man bor i södra Sverige kanske, men inte i Norrland tack! Nu ska det ju vara -10, sol och gnistrande snö, men icke! Regnet öser ner. Blä!!

Jag har nyss kommit in efter en kort promenad med Tindra, varken hon eller jag tyckte att det var speciellt givade, fast hon fick ju kissa i alla fall.
Idag har jag gjort något så underbart som att bakat scones till frukost! Hallon och vaniljscones till och med! Jag ska strax sätta mig ner med en kopp te och en ljummen liten godsak - recept kommer senare om jag tyckte att dom var goda! :-)

Sen är det bara att invänta Fröken J och Fröken A, kliv upp nån gång nu då så vi kan åka iväääg!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjena! Aha kulbuskul! Kommer nog gärna...men isf om jag får ta med Jenny? en kompis jag pluggat med och som jag skall bo hos i helgen. Vi har inte spikat vår lördagskväll än mer än att det bli vin. Så vi kan ju höras iaf.. :) Gott m scones förresten=)

2008-01-11 @ 12:27:31
URL: http://www.lindizzi.blogg.se
Postat av: Jenny

Hejsan, ja det är så hemskt o kräkas usch!=) Jaså gillar du oxå Hello Kitty!:) Haha ja det kan du lita på, du ska höra hur han gnäller när han ser er ute!Ska ni gå på träffen imorn?Ha en bra lördag!kram

2008-01-12 @ 08:25:37
URL: http://jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0