Oh what a night..


Jag tror jag var vaken till tre i morse ungefär. Helt ofrivilligt. Är det nån som vet om det är fullmåne kanske? Det skulle förklara min sömnlöshet.
Jag hade ställt klockan på 9:20, men snoozade ända fram till 10:40. Ingen hund och ingen pojkvän som är här och puttar på mig och vill att jag ska gå upp.
Sedan jag klev upp har jag  1) kollat på Oprah-repris 2) irriterat mig på grannens EVIGA borrande( mm...2 år nu, HELLOOO??!!?? ) 3) tagit en lång, varm dusch, och nu sitter jag med en kopp kaffe och en liten macka.

Även idag har jag endast ett måste, och det är att jag måste vara på jobbet på ett möte kl 16:45, annars har jag inga planer. Jag ska nog kanske ta och städa lite, rensa lite i några lådor ( jag har några "paniklådor" där jag öser ner diverse saker när jag får oväntat besök - så att det ska se städat ut - och sen tar jag aldrig upp grejerna därifrån, så jag kanske hittar nåt som jag har glömt bort att jag ens hade ) och kanske dammsuga.
Kanske.
Jag måste ju ha något att göra ikväll, imorgonkväll och torsdagkväll också, nu när inte Tindra eller Niclas är här. :-)

Nåt som jag däremot SKA göra är att titta på Oprah kl 13:40. Så här står det i beskrivningen till dagens program:

"Kvinnligt uppvaknande. Viktproblem, sömnlöshet, huvudvärk... din kropp försöker tala om någonting för dig. Lyssnar du?"

Det känns som att det kan bli intressant.

Ha en bra tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0