Nya tag!

Efter en jobbig natt med lite sömn så klev jag till slut upp vid 11. Idag är det onsdag men det känns som måndag, eller hur!? Måndagar brukar ju vara en slags nystart, och eftersom det till och med är nytt år så kändes det extra bra att börja med nya rutiner, eller typ nygamla rutiner, så jag klev upp, kokade en kopp kaffe, klädde på mig vindstället och gick ut på en rask promenad med Tindra i 40 minuter. Jag kom hem och mixade ihop en smoothie bestående av 1 dl vaniljyoghurt, 1dl lättmjölk och 1 banan - supergott!!! Ett par isbitar hade dock inte skadat känner jag nu, men det får det bli imorgon!

Nu har jag gjort lite viktiga saker också, typ skrivit in i kalendern att jag ska på cellprovtagning den 23:e (ett nödvändigt ont), bokat in en klipptid till Tindra den lilla tov-tussen den 30:e och även letat fram mitt parkeringstillstånd för 2008.

Ikväll ska jag jobba, jag skulle nästan vilja säga "äntligen" men av principskäl så gör jag inte det. Jag har varit ledig i en hel vecka nu, det har varit underbart, men som den rastlösa själ jag är så behöver jag lite aktivitet ibland, och att gå till jobbet ikväll ska bli kul för omväxlings skull!
Niclas är tillbaka på jobbet också, men kommer hit ikväll igen, och imorgon åker han upp till Umeå. Vi vet inte exakt när vi ses igen efter det, det dröjer kanske en vecka eller så. Vi överlever nog :-)

NU--> Ny säsong av Oprah (13:40 TV3)
SEN--> Fixa lite innan jobb
SENARE-->Jobb

Ha en bra mån....eh...ONSDAG!! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0