Lite fredagsmys.

Japp, lite fredagsmys. Niclas hämtade mig från jobbet strax efter klockan sju, och hade med sig mat från MAX. När vi kom hem stod dessa fina blommor och väntade på mig! Rosa tulpaner!!! Det är så fint! Jag gillar tulpaner mer än rosor tror jag (och det har jag nämnt en gång för Niclas och jag blev så himla glad att han kom ihåg det)!

image124
image125


Tyvärr blev Niclas kortvarig, han var tvungen att åka vidare ner till Uppsala ikväll för att sova där inatt och sen åka till Stockholm på en svensexa imorgon. På söndag blir det lite söndagsmys innan han åker vidare till Umeå igen på måndag.

Nu ska jag väl ta och mysa på lite här i soffan med Tindra och Lets dance!

Kramis!
J.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vilka fin tulpaner!Ja det är så härligt o få blommor!:) Jaså, kom du ihåg vad hon hette!? Det är tydligen två tjejer som jobbar där! Var det längesen du var där!? Kram

2008-01-19 @ 09:06:15
URL: http://www.jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0