Lite bättre idag.


Är inte lika trött, provade en ny kvällsrutin igår, men jag är inte så imponerad. Måste nog ge det lite mer tid.
En ny morgonrutin är den här frullen:

* ett glas banansmoothie (1 banan, 2 dl vaniljyogurt, 2 isbitar)
* en liten polarkaka med lite färskost, en skiva rökt skinka och skivad gurka

Jag har ätit det varje dag den här veckan, och det är jättegott! Jag kan inte förstå hur jag har levt mitt liv innan min OBH Nordica Frutti mixer kom in i bilden!!?? :-)
Nu ska jag strax iväg och jobba och sen ikväll kommer Tindra hem!!! Då blir det soffläge hela kvällen! :-)
Helgen kommer att bli grym! Anna K kommer "hem" ifrån Hbg, och vi ska shoppa på fredag och festa på lördag, hon, jag och Jessica. Kul kul! :-)

Ha en bra torsdag!
J.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh ska ni festa på lör..d ska jag med...ska nämligen t Sundsvall så vi kanske ses ute i vimlet =) Var ska ni gå?

2008-01-11 @ 07:44:57
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0