Ledig - äntligen!


Detta känns som världens längsta dag. Och den är ju inte slut än, men nu är det bara soffan som gäller, det är inte så krävande.
Jag har nyss länsat kylen på rester som jag har ätit till middag, det behövs nu när kontot nästan är tomt. Jäkla januari! Typiskt att mamma ska fylla år preciiis nu också (på onsdag), men jag har ju fixat det tidigare år så jag kommer att fixa det i år igen :-)

Det känns som att den här veckan kommer att bli olidlig. Aldrig har jag längtat så mycket efter Niclas som jag gör nu. Det är frustrerande och jobbigt. Men på SÖNDAG åker jag med honom och då har vi en hel vecka tillsammans.
Niclas, jag vet att du läser det här, jag älskar dig Pjuni, av hela mitt hjärta!!

Nu ska jag ta en halvlång promenad med Tindra, och när jag kommer in ska jag göra en vanilj/banan smoothie och titta på Stepford wifes på 9:an kl nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0