Kvällsfika!

Jag var så uttråkad att jag bakade en banankaka tidigare ikväll, och nu sitter jag med 2 små skivor och en kopp té. Niclas var här i ca10 minuter på sin väg ner till Mora. Nästa gång vi ses är på fredag, och då jobbar jag så klart nätter hela helgen.

Idag beställde jag förstoringar på dessa två bilder:
 
Det ska bli intressant att se hur dom blir, och jag ska givetvis rama in dom i fina ramar! :-)

Morgondagen är fullspäckad med olika "to-do's":
1) Långpromenad innan frukost
2) Cellprovtagning
3) Receptionist-möte på jobbet
4) Hämta ut mammas revy-biljetter
5) Gratta mamma på födelsedagen

NU--> dricka upp téet
SAMTIDIGT--> titta på ett nerladdat avsnitt av Californiacation
SEN--> titta på Carolina Gynning på femman kl 21
SENARE--> läsa bok

Trevlig kväll!
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0