Kära dagbok.

Näe jag tror inte det vaaa...
Jag ska köpa en dagbok idag, jag har flera stycken, men alla har blivit offer för recept, inköpslistor och diverse telefonnummer eftersom dom alltid har legat framme och varit till hands när jag har behövt ett papper att skriva på.
Så, jag ska köpa en ny dagbok, ett BLOCK där jag kan skriva sånt som inte ska stå i dagboken, och jag ska även köpa en pärm i ett försök att bli organiserad och hålla ordning på "viktiga papper".
Just ja, en Bacardi Lemon ska jag köpa också, det är viktigast. Den är inte till mig dock, brorsan ska få den på lördag. Han fyller 41. Vad köper man till brorsan som fyller 41? Han har ju allt, och han säger alltid att han inte vill ha nåt, så jag tänkte att en Bacardi Lemon blir bra, han tycker om det och den kommer inte bara att stå och damma!

Annars då? Jag håller på att bli sjuk. Inte helt oväntat med tanke på hur jag har mått under veckans gång. Noll energi. Igår var jag på Bite line och åt tacobuffé med tjejerna, och efter maten hade jag stora problem med att hålla mig uppe, jag nästan låg över bordet, och när jag kom hem hade halsen börjat göra ont. I morse kunde jag knappt svälja. Det känns som att det kommer att bli en lååång och jobbig helg på jobbet (dagpass fre-mån).

Idag har jag tvättstuga. Det kommer att bli 6 maskiner totalt. På nåt sätt tycker jag om att tvätta. Allt blir rent och fräsht och luktar gott.
Jag ska snart pallra mig ut en sväng med Tindra, idag är det fint väder! Solen skiner! Måste ta tillvara på detta!!!
Jag vill resa till solen, jag tror - eller jag vet - att det är det bästa man kan göra nu så här mitt i vintern. Ljuset och värmen är bra medicin för frusna själar! :-)

NU --> Tvättstugan!
SEN--> Promenad
RESTEN AV DAGEN--> återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker faktiskt också om att tvätta, av precis samma anledning!:) Och jag gör det just nu, samtidigt om jag packar ner hela lägenheten i kartonger. Det är däremot INTE lika kul...

2008-01-17 @ 15:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0