Jeeeesus vad jag sover!!


Helt seriöst, klockan är lite över 11 och jag har nyss klivit upp! Jag var ju klarvaken vid 8, ställde mobilen på ringning kl 9 och snoozade i 2 timmar. 2 TIMMAR!!??? Jag har ju inte ens jobbat natt och ändå sover jag som att jag har det.
Idag - sista dagen i Umeå innan hemresa - ska jag göra ungefär samma saker som jag har gjort dom andra dagarna här: gå i skogen med Tindra, äta frulle, kolla på Oprah, surfa, gå ut med Tindra, surfa.... Fast jag ska faktiskt slänga i en toning i håret också, det blir nog innan Oprah.

Vi åker som sagt till Sundsvall ikväll, så vi sover där och åker i morgon vidare till Uppsala, vi ska ju på bröllop där på lördag. Det ska bli kul att göra sig lite fin, jag känner dock ingen där, bara Niclas, och om jag inte får sitta med honom på middagen börjar jag nog grina som en annan 5-åring, haha!

NU ska vi går ut, solen skiner så fint idag med!! I need solen!!

Puss!
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0