Irriterad.


Jag är irriterad idag. Från stunden jag vaknade så var jag irriterad. Kul start på dagen.
Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men det är nog en kombination av saker som gör att jag känner så här idag. Jag önskar att jag kunde skriva om allt, men vissa saker måste nog stanna inom mig.
Det som är mest irriterande JUST NU, är att 2000 spänn flyger omkring i cyberspace, eller i alla fall mellan mitt bankkonto och mitt ICA-konto. Jag ville ju åka och handla!! Det kan jag ju göra ändå, jag har ju andra pengar, men själva grejen var ju att åka på ICA och betala med mitt jäkla ICA-kort!

Men men. Det var inte därför jag var irriterad till att börja med. Jag skulle kunna välja hur jag ska må nu, detta är ett utmärkt tillfälle att tänka "Vill jag känna så här?". Svaret är ju så klart nej, men för att inte vara irriterad just nu, så krävs att jag gör något åt saken och just nu är det inte läge. Och det har inget med Niclas att göra, ville bara klargöra.

Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0