Hello Umeå!


Jag somnade efter 8 imorse och sov till halv 12 typ. Jag är med andra ord inte så pigg idag. Men jag behöver inte vara pigg heller, jag har inga "måsten" what so ever! Jag är ledig i en hel vecka. Visst skulle det vara skönt att inte känna sig jetlaggad, men jag har ju tid att ställa om mig. Jag har ju trots allt bara åkt till Umeå, även om det känns som en flygresa till Bangkok just nu.

Tindra och jag har varit ute på en jätteskön promenad, det är så fint här, det är verkligen vinter i Umeå. Vinter men inte svinkallt! Snöbeklädda träd är så fint!! Niclas bor jättenära en massa fina promenadspår så det är perfekt!!

Jag måste försöka att äta nåt nu, jag har ätit 5 mandlar än så länge. Niclas har INGENTING att äta just nu (det står en oöppnad mjölk i kylen som gick ut den 29/12...det säger väl allt) men vi ska handla senare i kväll. Jag ska göra en liten äggröra tror jag, jag såg några fina tomater också, så det blir min lunch.

Jag måste nog sova lite också, annars kommer jag att vara fullkomligt knäckt ikväll, och det vill jag INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0