Hello onsdag!

Hemma nu efter en rask och kylig promenad. Fan va less jag är på all is!  Jag funderar seriöst på att köpa bråddar (eller stavas det broddar) till skorna nu, jag går ju och spänner mig hela tiden när jag är ute med Tindra.

Idag har jag mycket att göra, mer än vanligt i alla fall! Dagen kommer att gå fort! Det är bara en sak som jag helst skulle slippa att göra idag, och det är cellprovtagningen. Jag har skjutit på det i 3 månader nu, så jag MÅSTE göra det idag. Det är ett nödvändigt ont. Usch och fy! Men jag kom på en smart sak: alltid när man är och ska göra "såna där grejer" så får man alltid gå in i en liten "provhytt" och ta av sig kläder från midjan och neråt - ALLT alltså. Sen tassar man in i "rummet" i bara överdel och strumpor typ, och hur jäkla kul känns det egentligen??!!! Så idag ska jag ha en tunika på mig, haha! Så det inte blir så HIMLA naket, haha! Det gäller att tänka till! :-)

Nu ska jag titta lite på skräniga fröken Rachael Ray innan jag måste göra mig i ordning för dagens alla aktiviteter!

Ha en bra dag!
J.

Kommentarer
Postat av: Lindizzi

Tunika is the shit..haha nemen långt linne eller tunika är faktiskt vad jag också kört med sådana där situationer :P Sen ang broddar så yes...den tanken har slagit mej också för det e inte kul o spänna sig...man behöver ju inte vara 70 för att brodda sig ;)

2008-01-24 @ 07:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0