Hej tisdag!


Dag två med en härlig powerwalk innan frukost! Helt underbart skönt att kliva upp, gå ut och röra på sig och få frisk luft! I'm back on track!

Min tisdag ser ut ungefärså här:
- äta upp frullen
- piffa lite
- gå in till jobbet och delta i en utbildning mellan 13-16
- lalla runt mellan 16-17:40 då jag åker till jobbet
- jobba till 03:30.

Det känns lite jobbigt att gå in till jobbet redan nu snart för att sedan vara ledig i 2 timmar och sen gå tillbaka och jobba natten. Som tur är har jag hört att utbildningen är bra (det är nog mer som en föreläsning), det hade ju varit skiiitjobbigt om dom som gick igår sa att det var värdelöööst liksom.

Aja. Magen gör fortfarande lite ont. Jag fattar inte??

Ha en bra tisdag!
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0