Gossip girl!


Jag sitter på jobbet och bloggar nu, alltså skulle man kunna säga att jag får betalt för att blogga idag, haha!
Idag har varit en bra dag måste jag säga! Jag började dagen med en lång promenad (en timme, tredje dagen i rad) och drack en hallon/mango smoothie till frukost när jag kom hem! Gott och fräscht!
Sen blev det Oprah och efter det ytterligare en liten promenad då jag hämtade ut mitt ICA-kort som kom som rekommenderat brev till OK-fucking-Q8. När jag kom hem slängde jag ihop lite spagetti och köttfärssås.

Nu till dagens viktigaste: jag är fast. Eller jag kommer att bli fast. I den nya serien som kommer att börja på Femman nästa vecka - Gossip girl. Den känns aningen fjortis kanske med bortskämda rich-kids som går i privatskola på Manhattan. Det som gör serien bra enligt mig är att alla skådisar är så sjukt snygga, musiken är så grymt bra och att den utspelas i New York är liksom pricken över i!
Handlingen är väl si så där, men jag kommer att fortsätta ladda hem avsnitt ändå!

Jag sitter som sagt på jobbet, jag jobbar natt 1 av 4 och det är väldigt lungt. När det är lungt brukar det även innebära att det är tråkigt, och det är det ikväll.
Ikväll ska jag unna mig en kexchoklad, jag har gått hela dagen och varit sugen på nåt, så ikväll på mina raster ska jag mumsa lite! :-)

Nu ska jag "jobba" vidare lite och kolla efter lite vårjackor kanske.... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0