God morgon snor! God morgon slem!

Fan hur jag ser ut! Alldeles svullen i fejjan. Även idag känns det som att jag har blivit överkörd av en massa tåg - jag fattar inte?!? Kan jag inte bara få vakna pigg, fräsh och utvilad en dag? EN dag??! Dessutom täppt i näsan och tjock i halsen. Muppmupp.

Hur som helst, idag är jag ledig och det enda jag har planerat att göra - förutom dom vanliga rutinerna så som  gå ut med Tindra, kolla på Oprah, dricka kaffe och äta - så ska jag gå på stan och köpa en ansiktsrengöring. Det känns skönt att inte ha något mer att göra, speciellt när orken inte är på topp. Det är nästan så att jag önskar att jag kunde bli sjuk, riktigt jäkla måste-stanna-i-sängen-i-flera-dagar-sjuk bara för att få det ut ut systemet. Detta har ju hållt på i två veckor fram och tillbaka nu...

Nu ska jag ta mig ut på en promenad, Tindra ser kissnödig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0