God morgon Ipren! God morgon Resorb!


Man skulle kunna tro att jag är bakis, men så är icke fallet. Man skulle även kunna tro att jag har blivit påkörd av tio X200, men så är det ju så klart inte heller.
Jag har haft en dålig natt, och en dålig morgon, och till råga på allt så får jag inte stanna kvar i sängen och dra täcket över mig, på grund av mitt "nya" schema på jobbet. Det är inga större skillnader egentligen, förutom just idag då, IDAG när jag skulle behöva vara hemma mest av alla dagar den här månaden, så måste jag gå och jobba ett fjärde dagpass. Men det är inge synd om mig, nästa vecka är jag ledig hela veckan. Jag har nästan tårar i ögonen nu när jag skriver detta: jag längtar så otroligt mycket till nästa vecka då jag kommer att vara i Umeå hela veckan. Jag längtar.

*harkel* nu måste jag ge mig av strax!
Skriver mer sen, förhoppningsvis ett lite gladare inlägg.

J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0