Dag 3 av 4


Söndagmorgon. Jag har nyss ätit min power-frulle och ska snart gå i väg till jobbet. Jag är ju inte ett stort "fan" av mitt jobb, speciellt inte på söndagar, men nåt jag ÄLSKAR med mitt jobb är att jag kan gå dit i myskläder, jag ska ju ändå byta om till uniformen. Det är så skönt att inte behöva hålla på och fundera över vad jag ska ha på mig.

Helgen har gått i jobbets tecken, och jag ska ju som sagt jobba idag och imorgon också. En annan sak som är bra med just mina dagpass är att jag inte gör av med några pengar alls, vilket är grymt bra med tanke på att det är lön på fredag och på kontot finns endast några ynkliga hundringar kvar. Av någon anledning hade jag fått för mig att lönen kommer på tisdag - fråga mig inte varför. Snacka om att jag blev besviken när jag insåg att jag bara hade varit otroligt dagvild!!

Nu ska jag göra mig i ordning, ha en skön söndag!

J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0