Är jag ytlig?


Ja ibland så är jag det, ganska ofta kanske till och med. Men det står jag för. Jag har ju för guds skull köpt den nya mirakelkrämen, så att säga att jag inte är ytlig vore att ljuga lite. 
Jag har på senaste tiden börjat titta in hit för att titta på lite vimmelbilder. Det är ju så kul! Jag vet inte varför jag är så förtjust i detta, men det är ju så kul att se alla dessa människor, för alla ser nästan likadana ut! De flesta tjejer ser ut som att dom posar för nåt jäkla modehus eller till och med porrtidning ibland. Är det fel att visa tänderna liksom? Jag menar, dom flesta plutar ju med läpparna som värsta Kajsa Anka liksom! Det gäller även vissa killar också, vad är dealen med munnen liksom?! 
Och är det inte lite konstigt att det är så många som kisar med ögonen? Är det stark belysning eller är det bara ett försök att se sexig eller "mystisk" ut?
Jag tänker inte gå in på saker som "sillisar" eftersom jag själv gärna skulle operera tuttarna - om jag innan operation fick en garanti på att dom blir perfekta. och det kan väl ingen läkare ge (om nån vet nån så ge mig namn och nummer).
Jag har också vissa saker som jag gör, jag visar gärna upp mig från min vänstra sida när det ska knäppas kort, jag tycker helt enkelt att jag blir finast så. Om det stämmer överens med verkligheten är en annan sak, men det är "min grej".

Jag vet som sagt inte varför jag gillar att kolla på dessa människor, jag antar att det kan bero på att det är långt i från min verklighet och vardag som gör det så intressant. Jag har inte långt blont hår, jag har en mörktbrun mittemellan-frilla. Jag har inte 75D som pappa har betalat. Jag har 75A som jag har bantat mig ner till (tyvärr). Jag har ingen handväska för 8000 spänn, inte ens 800. Jag har en förpackning med Hello Kitty-näsdukar i min H&M-väska. Jag bor i Sundsvall, älskar att gå ut på Oscar nång gång ibland och jag visar mina tänder när jag ler.
Från vänster då så klart.

Bla bla bla.
Jag är bäst!
J.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, jag köpte samma kräm på Boots på Heatrow när vi tillbringade några timmar där i veckan.. Den är fan bra! Sen om den funkar i längden är en annan fråga..

2008-01-27 @ 23:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0