Söndagsmage på en tisdag.


Home sweet home.

Det är tisdag och jag är bakis. Bakis efter en måndag alltså.
I eftermiddags kom jag hem efter ett dygn i Tylösand - OJ vilken fest det var alltså! Så otroligt bra, det går nästan inte att beskriva! Otroligt proffsigt och påkostat, roligt och underhållande som fan! Helt klart det bästa jag har varit med om på jobbet - för det var ju med jobbet jag var.
Peter Settman var våran "värd" och han är ju hur kul som helst! Upplägget under dagen var "Cosmo show" där man stulit idéer från David Lettermans "Late show". Grymt bra! Peter intervjuade C.C's vd och alla våra chefer, hade små frågetävlingar med oss i publiken (jag vann med 3-0 mot en stockholmare inför ca 260 pers) och var allmänt rolig liksom!
Peter Wahlbäck gav oss uppgiften till grupparbetet (måla en tavla).
E-Type stod för underhållningen efter 3-rätters middagen. Säga vad man vill om E-Type, men han är fan grym!!

Vi festade och hade as-kul exakt hela kvällen fram till någon gång runt tre på morgonen, och måste jag ens nämna att dagen har varit VÄLDIG seg?? Fyy va det är jobbigt att vakna långt borta, och måste åka hem bakis. Men jag ska absolut inte klaga - ikväll och imorgon ska jag bara ta det lungt!

Här kommer några bilder från gårdagen!

image148
image149
image150
image151image154

Party party minsann! På sista bilden tar jag emot ett litet pris av Peter Settman för att jag vann frågetävlingen, det var ett "dagen-efter-paket" medlite roliga grejer som skulle ha behövts idag, men jag valde att inte öppna förpackningen.
Nu dröjer det innan jag festar igen...det är ju inge kul att må så hääääär.....usch och fyyyy! Tack och lov så har jag cola i kylen!!

Nu ska jag hämta Tindra!
Puss!
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0