Soff-dag.


Jag vaknade i morse med världens mest täppta näsa och med en kroppstemperatur på 38,4 så jag ringde jobbet och sa att jag inte kommer in idag eller imorgon.
Nu halvligger jag i soffan och kollar på Oprah, just nu sitter Ivanka Trump i hennes soffa, och hon verkar fan rätt cool! Detta är dagens första Oprah, nästa avsnitt börjar 13:40 och jag lovar att jag inte kommer att ha rört mig mycket mellan detta avsnitt och nästa. Soffan är idag min "borg", det är här jag kommer att spendera dagen, förutom när jag måste kissa (har redan hällt i mig 4 dl té, och har en 1,2 liters tillbringare med vatten på soffbordet), eller när Tindra måste kissa.

Fan. Jag vill vara Ivanka Trump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0