"Projekt Tindra" är färdig-ältat!


Nu är det äntligen gjort - och Tindra ser ut som en liten mask, och därmed slutar tjatet om hennes päls NU!

Efter sen eftermiddag i Birsta känner jag mig ganska trött faktiskt, men det gör inget, ska dricka ett stort glas vatten nu, följt av en liten kopp kaffe, och sen har jag enerig ett tag till! Niclas kommer om en liten stund också, det blir ännu en energihöjare!

Jag shoppade lite på HM, men orkade inte prova nåt, så det gjorde jag nu när jag kom hem, och allt ska tillbaka imorgon, det känns lite synd, men det är bara att inse - jag passar inte i tvärrandigt. Det var INTE smickrande för fem öre. Jag hittar säkert nåt nytt imorgon! :-)

Hoppas dagen rullar på fint för er alla!
Kram,
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0