"Planen"

Det var ingen flopp egentligen, men jag trodde att min promenad-plan var bra. Den var bra, men kunde ha varit bättre.
Jag och Tindra åkte upp till Granloholm och gick ett varv runt Sticksjön. Jag som är uppvuxen i Granloholm har spenderat mycket tid runt den sjön både när jag var lite och matade fåglar där, och även som vuxen (18-20 år cirka) när jag hade intervall-träning där med basketlaget. Jag kom ihåg sjön som lite större än vad den egentligen är. Klockan var 11:45 när vi startade promenaden (alltså när vi klev ur bilen) och 12:10 när vi kom tillbaka till bilen. Och då hade vi till och med stannat och fotat lite också, så det blev ingen långpromenad direkt. Men det var ändå kul att åka dit, vi mötte många andra hundar och en del "skumma typer" också för den delen, haha! Jag kommer dock att fortsätta åka dit, vill man ha en längre promenad får man väl gå 2 varv då helt enkelt!! :-)

Här kommer dagens bilder!

image176

Sticksjön, lite solsken hade inte skadat.

image177

Mitt försök att knäppa lite "naturbilder".

image178

Tindra undrar om det inte är onsdag snart....

image179

Jag, i lördags, när jag fotar mig själv från vänster sida (så klart) i hopp om att det ska se "spontant" ut... *suck*




Nu ska jag fixa lite lunch, sen fixa mig själv, jag ser hemskt "ofixad" ut just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0