Onsdag


För tredje dagen i rad har jag nu lagat mat! Det blir en matlåda idag med! Fan va nöjd jag är!! :-)
Idag blir det en kyckling-variant (kyckling, wokgrönsaker, kokosmjölk, grön curry-pasta). Det är som en soppa nästan, och idag blir det ingen pasta eller nåt sånt till. Det är väl egentligen kanske en gryta, det skulle vara gott med ris eller pasta till, men jag skippar det idag! Jag har lite ångest efter semle-svullet igår, hehe!

Tråkig dröm inatt, tråkigt väder idag, tråkig tillvaro just nu i skrivande stund. Men jag ser framåt, imorgon är jag ledig och på fredag kommer Hjärtat. :-)

Nu ska jag hoppa in i duschen oh försöka bli människa!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0