"Nästa steg!"


Japp, så heter det på jobb-språk. Imorgon ska jag och en tredjedel av personalen på mitt jobb flyga till Halmstad för att sedan åka till Tylösand för en dag på en slags konferens/utbildning/party-grej som kallas för "Nästa steg". Ett gäng har redan åkt idag, jag åker som sagt imorgon, och sista gänget åker på tisdag. Det kommer att bli jättekul och denna gång ska jag fan inte glömma kameran hemma!! Ikväll efter jobbet (jag slutar kl 19) ska Niclas hämta mig och då ska vi åka och handla lite viktiga saker som jag måste ha med mig - alltså Red bull att blanda vodkan med, och så lite chilinötter. Ja, vodkan ja. Polsk jäkla vodka skall förtäras på hotellrummet mellan kl 18 och kl 19 (och säkert nån gång senare under kvällen också). Frågan är ju bara hur mycket jag ska ta med mig...hmm...jag vill inte packa för mycket för då blir det så mycket i väskan, men inte heller för lite. Aja. Det löser sig nog.

Nu har jag ägnat mig åt lite mer nätshopping på arbetstid, denna gång dessa fina burkar från
Panduro!

image146

image147



Igår var också en dag i jobbets tecken, så typiskt när Niclas är här.. Men vi hade en date-nigt och dissade Melodifestivalen genom att äta en 3-rätters middag på den bästa Thai-restaurangen i stan! Tack Niclas för en jättemysig kväll igår - trots den höga ljudnivån och den låga romantik-faktorn. Du är underbar!! :-)

Nu ska jag sluta surfa för idag - ha en skön söndagkväll!
Kram!
J.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Just ja du ska åka imorn!Gud vad skoj!=) Vilken härlig kväll ni verkade ha igår oxå!Mysigt!Men ha så kul i Tylösand nudå!:) Kram

2008-02-10 @ 17:10:53
URL: http://jennyfransson.blogg.se
Postat av: Lina

Å Tylösands spa som är så fint, ni kommer få det jättemysigt! Spana någon mil norrut längst kusten, där har jag min pappa nuförtiden:)

2008-02-11 @ 23:56:58
URL: http://wellingtoncalling.osterhult.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0