Men hur svårt ska det vaaaa???


Jag gjorde som du sa
A, gick in hit och kikade lite. Hittade lite bra saker, men jag får ÄNDÅ inte till det, hur jäkla svårt ska det vaaara???? Jag gör PRECIS som det står, men inget händer.... Jaja, jag fick dit en liten klocka i alla fall, men hur jäkla "pimpigt" är det då?? Haha.....jag är patetisk och jag behöver HJÄLP!

Lördag idag. Sjukt seg i kolan idag, det var en ganska seg kväll igår, vi hade ungefär hälften så många besökare som vi brukar ha på fredagar pga att dansen var inställd. Den var inställd pga poker. I don't like poker. Eller så ska jag inte säga, jag gillar inte pokerspelare. Dom är ett speciellt släkte, och det fjäskas nåt så jävulskt för dom, precis som att dom är kungligheter. Jag skulle kunna avreagera mig som fan nu, men jag väljer att hålla tyst.

Ska man kanske ta sig ut på en promenad? Mamma kom hit med Tindra i morse, och guud va hon blev glad att se mig, massa pussar fick jag - av Tindra alltså! :-)
Ja, jag måste nog gå ut, ska bara ladda upp iShufflen lite först.

NU: plocka lite medans batteriet laddas
SNART: ut i blåsten
SEN: vila
IKVÄLL: jobba.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig fullständigt. Lismandet från personalen är patetiskt att se. Lismandet från besökarna är patetiskt att se. Girigheten och egoismen bland spelarna är kvävande. Det är svårt att förstå hur allt hänger ihop. Antagligen är nästan alla människor blinda men de kan känna lukten av pengar. Skall dock sägas att jag stött på en och annan osjälvisk spelare också. I regel är dom inte särskilt framgångsrika.

2008-02-16 @ 14:33:11
Postat av: Jessica

Jag ska inte dra alla över en kam, men man skulle kunna tagga ner lite tycker jag, dom är bara människor dom också, som vem som helst.

2008-02-16 @ 15:02:06
URL: http://jessiekay78.blogg.se
Postat av: gremlins

Vad vill du ha hjälp med? Jag kan se vad jag kan göra. Färgbyten är nemas problemas, men det blir nog bättre om du byter nuvarande mall till något neutralare.

2008-02-16 @ 15:06:50
Postat av: Joanna

Ta hjälp av ngn som kan fixa med bloggen! Det är rätt mkt kolijoxs, även jag som jobbar med webb dagligdags har svårt att pilla i stilmallen!

2008-02-16 @ 21:46:20
Postat av: Jenny

Jaaa kommer jätte gärna förbi nån kväll!=) Jag kan tis, ons o tors!Lägger ut receptet imorn!:) KRAM

2008-02-17 @ 21:36:20
URL: http://jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0