Lördag - sent.


Jag känner mig gammal och trött.
Men efter 2 1/2 dagar av feber är det svårt att slå om till Party-Jessan - trots ledig lördag, söndag och dessutom Melodifestival ikväll. Jag har ju i och för sig ett svagt minne att jag någon gång för några veckor sedan lovade mig själv att inte festa något innan min 30-årsfest, vilket är i mitten av april, så just nu kan jag ju skylla på det också. Plus att jag har ca 170 spänn på kontot. Där tog ursäkterna slut.

Igår kom Niclas, vi hade en soft fredag och en soft lördag också, men vi har flängt runt lite idag ändå, varit både på stan, kört mamma och Uffe till Bergeforsen och svängt in till Birsta på vägen hem.

Kvällens middag blev pizza, och sen drack vi  - i hopp om att bli på lite partyhumör - en "vodka/energidryck", men det hände inte så mycket. Jag antar att MOTIVATIONEN och VILJAN saknades.

Nu ligger Niclas och sover på soffan, och jag sitter och bloggar i rosa morgonrock.
Som sagt. Gammal och trött.
BLÄ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0