Ljusare tider..

Det är strålande sol ute - friskt och kallt, en fin vinterdag. Lite mer snö hade inte skadat. Vi går mot ljusare tider, det märks, och den otroligt mörka dag jag hade igår har också övergått till ljuset. Allt känns bättre idag - inte 100% kanske - men helt klart 97%. Ibland kommer man till en punkt då man inser att vissa saker måste göras innan man kan gå vidare i ett förhållade, gamla saker ligger och gnager i ens undermedvetna, och det var det som hände igår, inte för mig dock, och det var därför jag mådde piss. Men nu är det gjort, och förhoppningsvis kan vi (läs jag och Nick) lägga det bakom oss och ägna oss åt varandra nu. Men hur gör man det när man bor 25 mil ifrån varandra?? Jag vill börja vårat gemensamma liv tillsammans NU. Jag hade en plan som jag berättade för Niclas igår, vet inte vad han tyckte om den, men jag tyckte den var bra i alla fall!:-)

Nu ska jag strax gå ut med Tindra. Hon har varit väldigt jobbig nu på morgonen, rastlös typ. Hoppat ner från sängen, stått och gnytt för att hon vill komma upp i sänge, hoppat ner från sängen igen, osv....
Först ska jag betala lite räkningar lite i förväg, dricka upp kaffet och klä på mig så klart! :-)

Hoppas alla får en fin dag!
Kramis!!
/J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0