Kylen påfylld!

Jag har äntligen handlat lite! Fyllt på med lite basic-grejer, och så klart en massa icke-basic-grejer.
Nu har jag nyss ätit en tonfisksallad (sorry Nick, jag tog den sista bruken) - skitgott blev det! Jag hade fullkornspasta kvar sen igår, så jag blandade ner tonfisken direkt i kastrullen tillsammans med blandade salladsblad, körsbärstomater och en liten egenkomponerad dressing bestående av 1 tsk pesto och 2 tsk creme fraiche som jag rörde ner direkt i salladen! Det blev en matlåda till ikväll och en liten skål till lunch nu! Perfekt ju!! Nu kan jag med gott samvete äta en liten semla lite senare, innan jobbet! :-)

Det känns som jag börjar skärpa mig lite nu, i alla fall med maten. Jaghar bestämt att jag ska försöka ta med mig matlåda till jobbet så ofta jag kan också, så det inte blir så mkt avdrag på lönen för personalmaten varje månad.
Så om matbiten är på väg åt rätt håll, så kanske jag får tummen ur och börjar röra på mig snart också!

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen duscha, fika kaffe och semla och sen bär det av till jobbet!

Ha en fin dag!
Puss, J.

image134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0