Hjälp!


Idag på väg till jobbet såg jag en tjej som jag hejade på, vi känner inte varandra egentligen, men vi känner varandra så pass att vi säger hej i alla fall.
Hur som helst, tjejen i fråga har nyss fått barn och jag måste säga att hon såg hemskt trött ut. Riktigt jäkla sliten alltså. Blek-grå hy och mörka ringar under ögonen. Så vill inte jag se ut när det är dags!! Hemska tanke!! Jag kommer säkert att se ut så, men då ska göra mitt bästa för att sminka över alla tecken på sömnlöshet. Det är planen i alla fall. Lite brun-utan-sol piffar ju alltid upp också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar om hon läser din blogg. När ska du ha barn?

2008-02-26 @ 17:58:19
Postat av: Anonym

Du kommer att förstå när det du fått barn. Innan dess har du faktiskt ingen aning om hur det är, och att klanka ner på en människa för att hon ser trött ut när du vet att hon just fått barn är mycket ytligt. Trist.

2008-02-26 @ 20:12:21
Postat av: Lina

Och jag kommer gå upp 30 kg, garanterat!:)

2008-02-26 @ 22:18:01
URL: http://wellingtoncalling.osterhult.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0