Hemma dag 2 - Todays must-have's


Jag har legat i soffan hela dagen - förutom en 15 minuters promis med Tindra så hon fick göra det mest nödvändiga. Jag pratade nyss med Niclas i telefon och han frågade om jag hade ätit nåt, och det har jag ju, jag åt frukost för ca 5 timmar sedan, så jag tyckte att det var dags att fixa till nåt, så titta här Hjärtat, detta är min lunch:

image164

På bordet finns allt jag behöver just nu: ljus för att mysa till det lite, Rosebud lipbalm, 2 tonfisk/majs/gurk-mackor, en kanna té och så klart en liten kladdmuffin som "comfort-food". TV-dosan finns också nära till hands. Servetten kan även användas som snorpapper - idag i alla fall.

image165

Tindra tittar längtande ut genom fönstret... Vi ska snart gå ut igen! :-)

image166

Den här rosen fick jag av Jessica på Alla hjärtans dag, den höll sig lite bättre än den jag fick av Niclas, men jag har sparat bladen från den rosen och lagt i en liten porslinsask! :-)


NU ska jag äta lite, sen ska Tindra få busa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0