Grymt bra dag!


Idag ska bli en grymt bra dag har jag bestämt! Men jag måste nog börja ganska snart om det inte ska bli stressigt! Detta är planen:

♥Frukost
♥Ut med Tindra
♥Bada Tindra och torka henne - ve och fasa!
♥Åka till Birsta, droppa av Tindra på Arken kl 14
♥"fri tid" mellan 14-16 och ska då strosa med Jessica i Birsta City
♥Hämta Tindra, och åka hem
♥Träffa Niclas
♥Lura med Niclas att följa med och storhandla på Ica Maxi
♥Försöka att inte reta upp folk genom att skriva något som kan anses som negativt om till exempel nyblivna mammor
♥Mysa resten av kvällen -säkert äta nåt också


NU måste jag klä på mig!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag använder Fazers fullkornstunnbröd.

I varierar jag. Brukar köra på några tunna skivor skinka, en stark ost och lite kryddor jag gillar. Man kan ju naturligtvis ha i vad man vill. :) Naturligtvis gör jag dom i ugnen så dom blir krispiga och goda.

2008-02-27 @ 11:18:36
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: Jenny

Vilken toppen dag! Äntligen är det dags för klippning oxå! Du vi ses kanske på Maxi sen jag o A ska oxå dit o storhandla!Ha en bra dag!Gud vad jag längtar tills frukosten imorn!;)Kramkram hälsa Nicklas

2008-02-27 @ 12:02:43
URL: http://jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0