God morgon Sverige!


Klockan är kvart i åtta, och jag har redan varit ute med Tindra och om 5 minuter ska jag ta ut en limpa ur ugnen som har varit inne i ca en timme. Värsta morgonpigga Jessan!!
Niclas åkte strax innan sju så jag tänkte att det är lika bra att kliva upp och börja fixa lite - Jenny och Wille kommer vid nio och ska äta frulle med mig och Tindra, och jag ska bjuda på samma goda bröd som hon bjöd mig på, haha! Det luktar så gott här nu, nybakat bröd...aaahh.... :-)
Så här tidigt har jag inte varit uppe på jättelänge, men det blir nog ingen vana, jag kommer att vara trött som ett as ikväll....Men det är ikväll det, NU ska jag hoppa in i duschen!

Hopp, hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0