Fredag!

Godmorgon Sverige!

Jag har nyss klivit upp och känner mig aningen mosig. Ont i nacke och axlar.  Aj aj.
Inatt när jag kom hem från jobbet fick jag ett mini-städryck och började omorganisera i köket lite, jag har fått hem mina fina burkar från Panduro num och ville genast ställa fram och och ta bort mina gamla. Och när jag höll på med det så kom jag på att man kanske kan använda Svinto på spisen minsann, så där stod ja, kvart över fyra i morse, och skrubbade ren spishällen. Japp.

Idag ska jag inte göra något speciellt, jag ska bara ta en liten promenad in till stan och köpa lite té och även en liten bulle eller nåt. Ska unna mig lite fredagsfika idag! Jag ska nog se reprisen av Melodifestivalen tror jagm och den börjar 13:30 tror jag, så jag måste lägga på ett litet kol nu om jag ska hinna in till stan först!

Ha en skön fredag!! (jag höll på att skriva söndag, OM det endå vore söndag...)
Kram J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0